Wymiany, zwroty i reklamacje
Klienci sklepu internetowego TrygonSport.pl mają 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych towarów bez konieczności podawania przyczyny.
WYMIANY
Produkt kupiony w sklepie internetowym TrygonSport.pl wymieniamy za darmo. Klient ponosie jedynie koszt dostarczenia towaru do nas. Jedynym warunkiem przy dokonaniu wymiany jest to, aby wymieniany produkt nie nosił śladów użytkowania i posiadał oryginalne ometkowanie (jeśli takie było dostarczone).
Aby dokonać wymiany zakupionego towaru należy:
1) Wypełnić formularz znajdujący się w przesyłce
2) Zapakować zwracany towar wraz z formularzem i dowodem zakupu, oraz odesłać na wskazany w formularzu adres.
Uwaga:
Wymiany dokonać można tylko w obrębie tego samego modelu na inny rozmiar i/lub kolor.
Nowe zamówienie zostanie zrealizowane w momencie odebrania przez nas przesyłki zawierającej zwracany towar. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie sklepu o dokonywaniu wymiany.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !
ZWROTY
Istotne jest to, że zwracany produkt nie może nosić oznak użytkowania, musi być nowy i z pełnym ometkowaniem (jeśli takie było dostarczone). Jeśli nie stanowi to problemu, prosimy aby zwracany był w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy:
1) Wypełnić "Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość" znajdujące się w przesyłce.
2) Zapakować zwracany towar wraz z wypełnionym oświadczeniem i dowodem zakupu oraz odesłać na wskazany w oświadczeniu adres.
3) Zgłosić mailowo na adres sklep@trygonsport.pl chęć zwrotu towaru.
Uwaga:
Pamiętaj, aby załączyć dowód zakupu.
Zwracamy koszt zakupionego towaru wraz z kosztami przesyłki w czasie maksymalnie 14 dni. Koszty odesłania do nas produktu nie podlegają zwrotowi.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !
REKLAMACJE
Aby zareklamować zakupiony towar należy:
1) Wydrukować i wypełnić "Formularz reklamacyjny".
2) Zapakować zwracany towar wraz z formularzem i odesłać na adres sklepu, z którego wysłane było zamówienie.
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Uwaga:
Rozpatrujemy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Jeśli reaklamacja zostanie uznana - uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Gdyby zasoby magazynu nie pozwalały na wymianę reklamowanego towaru na nowy egzemplarz, wówczas zwracamy równowartość zakupionego towaru i koszty dostarczenia produktu do Klienta. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie sklepu o chęci zgłoszenia reklamacji.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !