Wymiany, zwroty i reklamacje

Zwroty, Wymiany i Reklamacje

Zwroty

Klienci sklepu internetowego TrygonSport.pl mają 14 dni na zwrot zakupionych towarów bez konieczności podawania przyczyny. Ważne, aby zwracany produkt:

  • Był nowy, bez śladów użytkowania,
  • Posiadał pełne ometkowanie (jeśli takie było dostarczone),
  • Był zapakowany w oryginalne opakowanie (jeśli to możliwe).

Aby dokonać zwrotu:

  1. Wypełnij "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", które znajdziesz w przesyłce.
  2. Zapakuj towar wraz z wypełnionym oświadczeniem.
  3. Wyślij na wskazany w formularzu adres.

Uwaga: Zwracamy koszt towaru wraz z kosztami przesyłki w ciągu 14 dni. Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Wymiany

Produkty zakupione w sklepie internetowym TrygonSport.pl wymieniamy za darmo. Klient ponosi jedynie koszt dostarczenia towaru do nas. Warunki wymiany:

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • Musi posiadać oryginalne ometkowanie (jeśli takie było dostarczone).

Aby dokonać wymiany:

  1. Wypełnij formularz znajdujący się w przesyłce.
  2. Zapakuj towar z formularzem.
  3. Wyślij na wskazany w formularzu adres.

Uwaga: Wymiany są możliwe tylko w obrębie tego samego modelu na inny rozmiar i/lub kolor. Realizację nowego zamówienia rozpoczniemy po otrzymaniu przesyłki z wymienianym towarem. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie nas o wymianie. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Reklamacje

Wszystkie oferowane przez nas produkty można reklamować w przypadku niezgodności towaru z umową w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

Aby złożyć reklamację:

  1. Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny.
  2. Zapakuj towar z formularzem i dowodem zakupu.
  3. Wyślij na adres sklepu, z którego zamówienie zostało wysłane.

Rozpatrujemy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony. Jeśli wymiana nie będzie możliwa, zwrócimy równowartość towaru i koszty dostawy. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci reklamacji. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Więcej informacji znajdziesz na platformie ODR, umożliwiającej pozasądowe rozwiązywanie sporów.