Wymiany, zwroty i reklamacje

Klienci sklepu internetowego TrygonSport.pl mają 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych towarów bez konieczności podawania przyczyny.

 

Nasza oferta zawiera wyłącznie oryginalne produkty sprawdzonych marek, wszystkie oferowane przez nas produkty można reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

 

 

 

WYMIANY

 

Produkt kupiony w sklepie internetowym TrygonSport.pl wymieniamy za darmo. Klient ponosie jedynie koszt dostarczenia towaru do nas. Jedynym warunkiem przy dokonaniu wymiany jest to, aby wymieniany produkt nie nosił śladów użytkowania i posiadał oryginalne ometkowanie (jeśli takie było dostarczone).

 

Aby dokonać wymiany zakupionego towaru należy:

 

1) Wypełnić formularz znajdujący się w przesyłce

 

2) Zapakować zwracany towar wraz z formularzem i dowodem zakupu, oraz odesłać na wskazany w formularzu adres.

 

Uwaga:

Wymiany dokonać można tylko w obrębie tego samego modelu na inny rozmiar i/lub kolor.

Nowe zamówienie zostanie zrealizowane w momencie odebrania przez nas przesyłki zawierającej zwracany towar.  Prosimy o wcześniejsze poinformowanie sklepu o dokonywaniu wymiany.

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !

 

 

 

ZWROTY

 

Istotne jest to, że zwracany produkt nie może nosić oznak użytkowania, musi być nowy i z pełnym ometkowaniem (jeśli takie było dostarczone). Jeśli nie stanowi to problemu, prosimy aby zwracany był w oryginalnym opakowaniu.

 

Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy:

 

1) Wypełnić "Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość" znajdujące się w przesyłce.

 

2) Zapakować zwracany towar wraz z wypełnionym oświadczeniem i dowodem zakupu oraz odesłać na wskazany w oświadczeniu adres.

 

3) Zgłosić mailowo na adres sklep@trygonsport.pl chęć zwrotu towaru.

 

Uwaga:

 

Pamiętaj, aby załączyć dowód zakupu.

 

Zwracamy koszt zakupionego towaru wraz z kosztami przesyłki w czasie maksymalnie 14 dni. Koszty odesłania do nas produktu nie podlegają zwrotowi.

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !

 

 

 

REKLAMACJE

 

Aby zareklamować zakupiony towar należy:

 

1) Wydrukować i wypełnić "Formularz reklamacyjny".

 

2) Zapakować zwracany towar wraz z formularzem i odesłać na adres sklepu, z którego wysłane było zamówienie.

 


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Uwaga:

Rozpatrujemy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. 

Jeśli reaklamacja zostanie uznana - uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Gdyby zasoby magazynu nie pozwalały na wymianę reklamowanego towaru na nowy egzemplarz, wówczas zwracamy równowartość zakupionego towaru i koszty dostarczenia produktu do Klienta. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie sklepu o chęci zgłoszenia reklamacji.

 

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas z płatnością przy odbiorze !