FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

 

 

1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej potrzeby.

 

 

2. Jak mogę sprawdzić dostępność danego produktu w określonym sklepie stacjonarnym?

Telefonicznie pod numerem 22 636 01 93, mailowo sklep@trygonsport.pl lub za pomocą wiadomości prywatnej na fanpage Trygon Sport.

 

 

3. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, pod numerem telefonu 22 636 01 93 w godzinach 9:00-16:00 (dni robocze).

 

 

4. Kiedy zostanie wysłana przesyłka?

Jeszcze tego samego dnia pod warunkiem, że zamówienie zostanie złożone i opłacone przed godz. 13:00. Jeśli nie, paczka zostanie nadana w dniu następnym (o ile jest to dzień powszedni).

 

 

5. Jaki jest koszt przesyłki?

0 zł dla zamówień o wartości od 150 zł, a dla zamówień o wartości do 149,99 zł przy przedpłacie na konto:12 zł, za pobraniem: 15 zł. 

 

 

6. Co jeśli zakupiony został produkt w złym rozmiarze?

Nie ma problemu. Nasi Klienci mają 30 dni na wymianę lub zwrot zakupionych produktów.

 

 

7. Chciałbym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?

Za pomocą formularza znajdującego się tutaj.

 

 

8. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

Rozpatrujemy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania paczki.

 

 

9. Otrzymałem wadliwy towar i chciałbym go zwrócić. Czy istnieje taka możliwość?

Tak. Warunkiem jest wypełnienie odpowiedniego formularza. Więcej informacji tutaj.

 

 

10. Złożyłem i opłaciłem zamówienie, ale chcę zrezygnować z zakupu. Co mam teraz zrobić?

Prosimy o możliwie szybki kontakt. Informacja o rezygnacji musi do nas dotrzeć przed wysyłką towaru. Transakcja zostanie anulowana bez konsekwencji dla Klienta.

 

 

11. W zamówieniu popełniłem błąd i chciałbym je zmienić/anulować, co muszę zrobić?

Należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną. Sklep Trygon Sport nie gwarantuje anulowania zamówienia, jeśli towar został już nadany.

 

 

12. Jakie są możliwe formy płatności?

Płatność może zostać zrealizowana w formie przedpłaty na konto, a także gotówką lub kartą przy odbiorze przesyłki. Więcej informacji tutaj.

 

 

13. Ile zapłacę za przesyłkę, jeśli kupię np. dwie pary butów?

Koszt przesyłki kurierskiej nie zmienia się. Więcej informacji na temat kosztów dostawy znajdziesz tutaj.

 

 

14. Czy są jakieś promocje związane z kupnem dwóch lub więcej par butów?

W sieci sklepów Trygon Sport staramy się zaoferować Klientowi od razu możliwie jak najatrakcyjniejsze ceny. Dodatkowo proponujemy rabaty i promocje ograniczone czasowo.

 

 

15. Jeśli kurier nie zastanie mnie w domu i będzie musiał dostarczyć przesyłkę jeszcze raz, czy wtedy płacę podwójnie za dostawę?

Nie. W przypadku nie zastania odbiorcy lub osoby upoważnionej do odbioru przesyłki, kurier pozostawi awizo z numerem telefonu kontaktowego w celu ustalenia terminu odbioru zamówienia.

 

 

16. Czy i jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

Tak. Potrzebny będzie numer paczki, który otrzymasz od nas po jej nadaniu. Numer paczki należy wkleić w pole „Zlokalizuj przesyłkę” na stronie http://www.dpd.com.pl/.

 

 

17. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego towaru?

Tak. Więcej informacji tutaj.

 

 

18. Czy wysyłacie paczki również za granicę?

Niestety, wysyłamy paczki tylko na terenie Polski.

 

 

19. Czy przesyłki są doręczane także w weekendy?

Nie. Kurierzy dostarczają przesyłki tylko w dni robocze, zwykle w godzinach 8:00-18:00.

 

 

20. Czy istnieje możliwość odłożenia pary butów z powodu np. chwilowego braku gotówki?

Niestety, nie istnieje taka możliwość. Zachęcamy jednak do zapamiętania nazwy/kodu produktu i zakupu w naszym sklepie w innym terminie :)

 

 

21. Czy istnieje możliwość otrzymania imiennej faktury VAT?

Tak. Wystawiamy faktury zarówno na osoby fizyczne, jak i na firmy. Warunkiem otrzymania faktury VAT jest wypełnienie odpowiednich danych w formularzu zamówienia.

 

 

22. Czy oferowane obuwie jest objęte gwarancją? Na jaki okres?

Tak. Wszystkie zakupione w TrygonSport.pl buty są objęte 24-miesięczną gwarancją.

 

 

23. Czy osoba niepełnoletnia może zrealizować zamówienie?

Osoba, która nie ukończyła 18 roku życia może złożyć zamówienie wyłącznie za zgodą swojego opiekuna (np. rodzica).

 

 

24. Czemu ten sam rozmiar obuwia, ale różnych marek, ma inną długość wkładki?

Nie wiemy, rozmiarówki pochodzą od producentów. Aby uniknąć kłopotów z niewłaściwie dobranym rozmiarem, przed zakupem obuwia radzimy przejrzeć stosowną tabelę rozmiarów.